Varainhankinta

Yhdistyksemme toteuttaa varainhankintaa myymällä osanottoadresseja sekä postikortteja. Uutena varainhankinnan välineenä olemme ottaneet käyttöön Tue tiimiä-sivun keväällä 2023.

Varainhankinnan tuotot käytetään Mikkelin seudun Omaishoitajat ja Läheiset ry:n toiminnan tukemiseen.

Tue sinäkin toimintaamme! Ostoksia tekemällä hyvintointia omaishoitajille.

TueTiimiä.fi - Ostoksiä tekemällä hyvinvointia omaishoitajille!

Entäpä, jos tilaisitkin kesän valmistujaisten lahjat tuetiimiä-sivuston kautta ja tukisit samalla toimintaamme omaishoitajien hyväksi?  Tai vaikkapa itsellesi jotain ihanaa kesää varten?

Omaishoitajuus on rakas, mutta raskas pesti. Suomessa 80 prosenttia hoivasta on omaisten ja läheisten vastuulla. He tarvitsevat tukea tärkeään ja arvokkaaseen työhönsä! Yhdistyksemme tukee omaishoitajien jaksamista ohjauksella, tuella ja neuvonnalla sekä järjestämällä valmennuksia, vertaistukiryhmiä ja virkistystoimintaa. Sinä voit auttaa meitä auttamaan!

Keräämme varoja omaishoitajien retkiin, ryhmiin ja tapahtumiin, joissa omaishoitajalla on hetki aikaa itselle ja mahdollisuus hengähtää toisten omaishoitajien seurassa. Kesäinen päivä teatteriretkellä, yhteinen kahvihetki tai uintivuoro voi auttaa jaksamaan taas eteenpäin.

Tuetiimiä.fi on suomalainen verkkokauppa, jonka kautta tehdyistä ostoksista tietty osuus menee aina hyväntekeväisyyteen. Ostamalla mainoksessamme olevan linkin tai qr-koodin kautta, osuus ostoksestasi ohjautuu yhdistyksellemme ja sitä kautta omaishoitajien hyväksi.

Nettisivuille ostoksille pääset seuraavasta painikkeesta

Käytäthän ylläolevaa painiketta tai kassalla koodia om1281, jotta hyväntekeväisyysosuus ohjautuu yhdistyksemme varainkeruuseen. Halutessasi voit käyttää myös alapuolelta löytyvää QR-koodia.

Tervetuloa ostoksille!

QR-koodi tuetiimiä.fi -sivustolle.

Osanottoadressit

Yhdistyksellä on myynnissä osanottoadresseja 10€/kpl. Voit ostaa adressin laittamalla sähköpostia osoitteeseen jarjestoassistentti@msol.fi tai tulemalla toimistolle. Meillä käy niin kortti kuin käteismaksukin.

Osanottoadressista esimerkkikuva.

Postikortit

Myynnissä on paljon erilaisia upeita postikortteja, kuvissa mm. eläimiä ja luontomaisemia erilaisin tekstein. Kortit on valmistettu henkilökunnan omista kuvista. Kortteja saa ostettua toimistoltamme 1€/kpl tai 5€/6kpl.

Kuusi esimerkkikuvaa myytävistä korteista. Kuvissa muunmoassa kissa, koira ja järvimaisema.

Meidät löydät: Omatori, Porrassalmenkatu 21, 2. kerros (hissi), 50100 Mikkeli | puh. 044 944 8493